Maandag 20 januari // Schieten, Dave & Busters en Bakers

21 januari 2020 - Upperstrasburg, Pennsylvania, Verenigde Staten

Het was eindelijk zover:

Vandaag gaan we echt schieten!! We hadden om 8u afgesproken en zijn helemaal naar de bergen gereden om naar een blokhut te gaan van een medestudent. Hier hadden ze wapens die we mochten gebruiken om te schieten en hadden ze ook een kleiduifschietapparaat (je weet vast wat ik bedoel haha). De bedoeling was dat we 1230 terug op school waren, maar we zijn een beetje de tijd vergeten en kwamen daardoor te laat. We hebben geschoten met een shotgun en een rifle. Van de shotgun weet ik dat het een Benelli Montefeltro Max-5 Camo 20Ga 26-3In 10833 was, leuk voor de mensen die verstand hebben van wapens en Chinees kunnen lezen aangezien ik geen idee heb wat het allemaal betekent haha. We hebben met de shotgun kleiduif geschoten en met de rifle op een schietschijf. De medestudenten dschten dat ze genoeg kogels hadden, maar uiteindelijk hebben we alles weggeschoten haha. Van de shotgunschoten op de kleiduiven heb ik van de 5 van de 13 geraakt, waar ik nogsteeds van versteld sta 😂.

DSC02576DSC02579IMG-20200120-WA0002DSC0255620200120_092851

DSC02512

Uiteindelijk zijn we teruggegaan naar het Campus en was de bus zoals verwacht allang weg naar het gemeentehuis, maar daar zaten we niet echt mee omdat het schieten 100% de moeite waard was! We hebben lekker pizza gegeten, daarna heb ik een powernap gedaan en daarna weer medestudenten opgezocht. Samen hebben we gegeten bij de Union en een potje pool gespeeld. Daarna zijn we naar 'Dave & Busters' gegaan. Dit is een grote gamehall met heel veel spellen:

Motorrijden, autorijden, basketballen gooien, candy crush, guitar hero, airhockey, beerpong, pianotiles en nog veeeeeel meer. We hebben hier oneindig veel spellen gedaan en veel punten gewonnen. Met deze punten kon je uit de shop hele leuke dingen halen, wat ik dan ook gedaan heb.

20200120_211209

We gingen daarna naae Bakers, een plek waar je heel de dag door kan ontbijten. Zelf had ik wraps maar andere hadden bv taart, omelet of pannenkoeken.

IMG-20200120-WA0067

Hierna zijn we kort naar Rafiki house gegaan, later ben ik naar mijn kamer gegaan en heb ik alvast mijn koffer ingepakt.

Morgen is namelijk de officiele laatste volledige dag op Messiah College, waarin ik in de ochtend kaartjes voor opa en oma op de post ga doen, we naar de worshipdienst gaan, we evaluatie hebben en een farewell dinner met alles medestudenten en hun hosts.