Vrijdag 17 januari // Dagje Campus

18 januari 2020 - Mechanicsburg, Pennsylvania, Verenigde Staten

Vanmorgen met moeite wakker kunnen worden, aangezien het een kort nachtje was (oeps). Samen met Ingrid en Femke hebben we wat dingen besproken voor onze opdracht over studenten en het onderwerp 'Voedselgebruik' waarvoor we een aantal studenten hebben geïnterviewd. Daar hebben we bij de hosts van haar mac & cheese gegeten, macaroni met vage kaas wat prima te eten was

20200117_121646

20200117_121650

Daarna heb ik een middagslaapje gedaan en waren we van plan om om 16u te gaan schieten, waar we natuurlijk heel erg naaruit keken. Dit ging helaas niet door omdat het kopen van materiaal en het rijden naar de schietplek te lang ging duren aangezienhet bij aankomst donker zou zijn. Maaaaaaar niet getreurd: Maandag ochtend gaan ze het goed maken met ons!!

In de middag hebben we gekookt en hebben de mensen van Rafiki House heerlijke Nederlandse pannenkoeken gegeten. Pannenkoeken met appel, bacon, naturel en met chocoladepasta. Bij het proberen vroegen met al meteen wat het recept was, wat veel simpeler was dan ze hadden verwacht. In de avond ben ik vroeg naar bed gegaan aangezien we morgen 6u (!!) op moeten..

Morgen staat Washington DC, de plek waar het witte huis staat, de plek waar Martin Luther King, Lincoln en andere wereldberoemde mensen hebben gestaat op de agenda. We moeten om 7u verzamelen en gaan dan ongeveer 2u lang rijden naar Washington DC. De weerberichten zijn iets minder, het gaat namelijk in de middag heel veel sneeuwen en regenen. We gaan in de ochtend dan ook snel naar de dingen die buiten zijn en in de middag gaan we de musea lastig vallen. In Washington DC zullen we zijn tot 18 waarna we ergens gaan eten en we waarschijnlijk 10u thuis zijn... Lange dag gaan we dus tegemoet en we zullen veel fotos maken en natuurlijk lol trappen.

1. Miranda Willemse:
    18 januari 2020
    Je kan bijna een abbonement bij de Rafiki House neme hahaha gelukkig kan je er lekker eten! Jammer van dat schieten maar gelukkig komt dat nog!