Donderdag 16 januari // Voedselbedrijf, Vrijwilligerhuis en avondavonturen

17 januari 2020 - Ephrata, Pennsylvania, Verenigde Staten

De dag is uiteindelijk best anders en positief gelopen dan verwacht! Het voedselbedrijf was niet heel spannend zoals ik al dacht, maar we hebben zoals ik had geschreven gratis eten gekregen!!

20200116_123906

Daarna zijn we naar de Mennonite Center Commitee gegaan waar ze een loods waar mensen vrijwiligerswerk deden. Dat kon door boeken te recyclen, quilten te naaien, schooltasjes samen te stellen en ga zo maar door.

20200116_13243020200116_145346

IMG-20200116-WA0017IMG-20200116-WA0025IMG-20200116-WA0033

Wij hebben 2 uurtjes geholpen met schooltasjes samenstellen. Iedere doos die op de foto staat hebben wij gevuld en in elke doos zaten er 10 zakjes. Je kan dus tellen hoeveel werk we geleverd hebben ;). Daarna zijn we teruggegaan naar school en daar hebben Femke Ingrid en ik gegeten bij Lotties Nelson, een all you can eat restaurant. Daar hebben we genkfen van heerlijke kip, loempia's, bami, patatjes en lekkere ijs als toetje. In de avond zijn we met een groep Amerikanen naar het winkelcentrum gegaan en daar wat dingen gekocht. In de avond hebben we bij Rafiki House meerdere spelletjes gedaan en we zijn spontaan om half 3 (jaaaa je leest het goed, half 3) naar Wallmart gegaan die heel de dag open is, om 4u waren we pas weer terug op Messiah College. In Wallmart hebben we gereden met kleine invalidenkarretjes en boodschappen gedaan voor morgen, we gaan namelijk Nederlands koken! Pannenkoeken en wat aardappels met groenten om zo de gehele holland experience te geven.

Screenshot_20200117-103459_Video Player

Morgen gaan we dus koken, maar we gaan ook aan ons project werken van school. Maaaaaar het aller leukste is:
We gaan schieten! Met een assault rival en een handgun, waarschijnlijk op stilstaande voorwerpen en we gaan kleiduif schieten. Heel veel leuke, toffe en gave dingen of het programma dus!