Woensdag 15 januari // Dagje Campus

15 januari 2020 - Mechanicsburg, Pennsylvania, Verenigde Staten

We hadden om 9u een les over de stad Harrisburg waar we maandag naartoe gaan. Daarna kregen we les van John Fea, een geschiedenis docent van Messiah College die meerdere artikelen en boeken heeft geschreven over Trump. Één van zijn artikelen is zelfs in de USA Times gekomen. We hebben vragen gesteld over bv Trump, de Impeachment, de stemregeling in USA en de actie van Trump in Iran. Na de les hebben we lekker gegeten bij 'De Falcon' en kwamen onze docenten spontaan bij ons zitten, gezellig maar lichtelijk ongemakkelijk haha. In de middag heb ik voor het eerst de was gedaan en de droger gebruikt, maar dit ging gelukkig allemaal goed.

Snapchat-356242473Snapchat-1207450913

Daarna zijn we naar de Fitness Center gegaan en naar de Running Track, een rondje dat je kan rennen om het basketballveld speciaal voor atletiek.

IMG-20200115-WA0010

Daarna zijn Ingrid en ik gaan eten bij een vriendin Hope en Rachel, daar hebben we pasta gegeten.

20200115_17285520200115_172846

Tijdens het eten hebben we het gehad over politiek, collegegeld, wapens en bijl gooien. Ze gaf aan dat bijl gooien een aanrader was, maar daar gaan we nog even over nadenken. Daarna zijn we naar de mannen en vrouwen Basketball wedstrijd gegaan. De mannen hadden 60-76 verloren, maar de vrouwen wonnen net met 95-43.

Screenshot_20200115-231519_Instagram

Na de wedstrijd heb ik samen met Ingrid Friends gekeken en goed gelachen!

Morgen gaan we naar Four Seasons één of ander bedrijf dat eten transporteert en regelt, ik weet er vrij weinig over maar misschien krijgen we wel gratis eten ofzo haha? We gaan in de middag gaan we bij de Mennonieten (soort moderne vorm van Amish) waar we vrijwilligerswerk gaan doen. We zijn morgen heel de dag onderweg, dus weer heel anders dan vandaag

1. Sjaak Van Kooten:
    16 januari 2020
    Klinkt allemaal goed en leuke foto’s.
    Geniet ervan. Het is een mooie en leerzame ervaring.
  2. Miranda Willemse:
    16 januari 2020
    Huh? Jij en de was doen? De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    Frienss is echt een universeel humor programma hahah leuk om alles zo te lezen!