Maandag 13 januari // Armoede simulatie, volleyballen en zwemmen

14 januari 2020 - Mechanicsburg, Pennsylvania, Verenigde Staten

Vandaag spraken we af bij 'the Chapel' waar we een armoede simulatie zouden krijgen. Voor de simulatie werd ons meerdere verhalen vertelt over mensen die in armoede leefde. Vervolgens moest wij net zoals de mensen in de waargebeurde verhalen tasjes maken van kranten en lijm dat gemaakt was van water en bloem. We moesten dit vervolgens verkopen en we kregen hier maar heel weinig geld voor. Door dit er meerdere aspecten in de simulatie werden we bewust van hoe bizar de omstandigheden zijn van de mensen die in krottenwijken wonen en dat het vrijwel onmogelijk is om je hieruit te werken. Na de simulatie zijn we nog wat gaan eten bij 'The Falcon' en heb ik met mijn groepje gewerkt aan de groepsopdracht. Rond de middag zijn we met studenten gaan volleyballen in de gymzaal en hebben we meerdere potjes gespeeld en veel gelachen.

Screenshot_20200114-004907_WhatsApp

Later in de middag zijn we boodschappen gaan doen in 'Target' en hebben we Chinees/Japans gegeten in 'Rafiki House'.

20200113_17595520200113_18392020200113_18405420200113_191642

We hebben in de avond nog gezwommen in het wedstrijd zwembad en nog wat eten gehaald bij 'Sheet' en zo vloog de dag zo voorbij..

20200113_233302

Morgen krijgen we eerst les over de Amish en daarna gaan we ook echt naar de Amish toe. We krijgen een tour bij hen op het terrein en eten vervolgens met hen. Er werd van tevoren al aangegeven dat dit best indrukwekkend kan zijn maar ook erg interessant, maar dat zal je morgen lezen 😊

1. Miranda Willemse:
    14 januari 2020
    T t t t t TAARRGGEETT hahah leuk joh! Ben benieuw naar het verhaal van de Amish 😍
    Je mag jammer genoeg geen foto's van hen maken maar je kan er van alles over vertellen!
  2. Coby.willemse:
    14 januari 2020